آی سی سی هم به فرکانس 11117 آمد.
» خبرهای دنیای ماهواره (می 2006)
1. بالاخره و پس از کلی تعویق و تاخیر و چند روزی تست سیگنال در مدار، ماهواره هاتبرد7 جایگزین هاتبرد1 در 13 درجه شرقی شد و فرکانس‌های این ماهواره قدیمی و پربیننده به ماهواره جدید منتقل شد. هاتبرد 7 با پوششی قوی‌تر بر روی موج شرقی و خصوصا روی خاورمیانه و شمال آفریقا، باعث شد که پای بعضی فرکانس‌های سوپربیم هاتبرد که در ایران (یا حداقل در تهران!) قابل دریافت نبودند (مثل فرکانس کانال‌های پکیج Sky Italia و بعضی TPS و Cyfra ها) نیز به ایران باز شود! با جا افتادن بیشتر این ماهوراه، می‌توان فرکانس‌ها و کانال‌های بیشتری را روی آن داشت که بهترین خبر برای ما در ایران که فقر پوشش سیگنال زیاد و (به یمن تلاش‌های دولت خدمتگزار) پارازیت مستمر داریم، می‌باشد. بهرحال یک‌بار هاتبردتان را با ON کردن Network Search اسکن اوتوماتیک کنید تا فرکانس‌ها و کانال‌های هاتبرد7 را هم داشته باشید. 2. مهمانی ناگرا2 تمام شد! پس از قطع پکیج D+ روی ماهواره آسترا، پکیج پل‌ست روی هاتبرد نیز قطع شد تا باور کنیم که واقعا نمی‌توان پل‌ست و TPS را هم زمان با هم داشت! پس از یک دوره آرامش قبل از توفان که پس از هک شدن پل‌ست و عدم انجام کوچکترین تحرکی از سوی این پکیج لهستانی دنبال شد، سیاست تغییر کدهای روزانه به صورت تقریبا هم‌زمان توسط دی پلاس و پل‌ست درپیش گرفته شد (اوتوآپدیت روی ناگرا2 به دلیل سنگینی محاسبات و تا حدودی ضعف الگوریتم نویسی بسیار طولانی‌ست) . اما این پایان کار نبود و تغییری کوچک در الگوریتم نهایی و نحوه محاسبه کلید جدید، تمام امولیتورها و پلاگین‌ها را از کار انداخت. تا این لحظه هنوز هیچ سورس یا الگوریتم جدیدی منتشر نشده است. بهرحال باید دوباره اطلاعات دامپ شود، محاسبه‌ها تکمیل شود و .... که فکر می‌کنم حداقل دو سه هفته تا یک ماهی طول بکشد تا خبر جدیدی از پل ست‌ها بشود. فعلا با TPS مشغول باشید که اگر Polsat دوباره بازگردد باید با آن خداحافظی کنید! 3. اما خبر جدیدی که محافل اروپایی رو شگفت زده کرد دست‌پخت جدید تیم برنامه‌نویس دراگون بود که در اواخر ماه اپریل امولیتور جدیدی با ساپورت Cryptoworks ریلیز کرد. به فاصله کوتاهی NewCamd جدید برای دریم باکس با ساپورت کریپتورکس ارائه شد و نهایتا برادر ناتنی DB یعنی TripleDragon و سپس آخر از همه متاباکس (که معمولا جزو پیشتازان در زمینه ساپورت سیستم های جدید است) امولیتور با ساپورت CW ارائه کردند. در مورد گروه دریم مولتی مدیا که ساپورت برنامه نویسی دراگون (البته T-Rex فعلی!) را برعهده دارد حرف و حدیث زیاد است و حتی در بعضی منابع شایع شده بود که توافقی بین اوپوس و DMM برای ساپورت دیجی ترک صورت گرفته و .... به‌فاصله چند روز نیز کلیدهای جدیدی برای کریپتورکس منتشر شده است که البته به دلیل عدم ساپورت این سیستم در بقیه دستگاه فعلا به درد نیز نخورده است. بهرروی هر آنچه هست، در حال حاضر فقط این چند دستگاه کریپتورکس را پشتیبانی می‌کنند و فعلا هم (به جز معدودی سورس‌های لینوکسی) خبری از سورس دیگری نیست، هرچند که ساپورت غیر اوتوآپدیت کریپتورکس ارزش چندانی ندارد.
منبع: satblog


نوشته شده توسط بهرنگ در جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۵ و ساعت 17:44
ویرایش شده در جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۵ و ساعت 18:29

لینک ثابت | نظرات ( 1)


 خبرهای جدید | اخبارکانالها

خوب با ایندوتا لینک میتونید تا مدتی از شر فیلتر در امان باشید.
واما چند خبر
کانالهای ایرانی روی فرکانس جدیدی که متعلق به هاتبرد 6 میباشد قرار گرفته اند لازم به ذکر است شبکه bbc هم بصورت ازاد مشغول پخش برنامه در همین فرکانس میباشد

مشخصات

فرکانس 11117
قطبیت ورتیکال
سیمبول ریت 27500

کانالها شامل
  PEN - Iran TV - Didar - Tapesh - Omid-e-Iran - Jaam-e-Jam Int
یکی از شبکه‌های تلویزیونی فارسی‌زبان در ماهواره «هات‌برد»، به تازگی در تبلیغات شبکه خود، از پخش بازی‌های جام جهانی 2006 خبر داده و اعلام کرده قصد دارد در این بازی‌ها از وجود مانوک خدابخشیان، گزارشگر قدیمی در لوس‌آنجلس هم بهره ببرد.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، علیرضا امیرقاسمی، مدیر این شبکه که به دلیل اختلاف‌های مالی که با برخی خواننده‌های پیش از انقلاب مقیم لوس‌آنجلس و منافعی که از کنسرت‌های ایرانی به دست آورده، وجهه خوبی در میان بینندگان تلویزیونی ایرانی در آمریکا ندارد به تازگی برای جذب مخاطبان داخل ایران دست به کار شده و در تازه‌ترین اقدام خود تبلیغات پخش زنده جام جهانی را از شبکه خود پخش می‌کند تا فعالیت شبکه جام جم سازمان صداوسیما را در اروپا و آمریکا کمرنگ کند.

این اقدام در شرایطی است که براساس قوانین ماهواره اروپایی «هات برد»، هیچ شبکه تلویزیونی در این ماهواره اجازه پخش زنده رقابت‌های جهانی و بین‌المللی ورزشی را به صورت رایگان ندارد و این رویداد مهم ورزشی جهان، تنها با سرویس دی کد، قابلیت پخش زنده خواهند داشت.

با توجه به این قانون، حتی شبکه جام جم سازمان صداوسیما نیز در پی تدابیر خاصی برای پخش زنده بازی‌های تیم ملی ایران برای هموطنان مشتاقی است که در ماه‌های اخیر با نامه‌های الکترونیکی و تماس‌های متعدد تلفنی تقاضای پخش زنده بازی‌ها را داشته‌اند و به نظر می‌رسد این شبکه، با شیادی در حال ترویج این خبر ناقص در بین جوانان ایرانی برای بازارگرمی فعالیت‌های ماهواره‌ای خودش در روزهای برگزاری جام جهانی می‌باشد.

در دستورالعمل پخش زنده بازی‌های جام جهانی 2006، این نکته ذکر شده که هیچ شبکه تلویزیونی حق پخش رایگان تصاویر مسابقه‌ها را به صورت ماهواره‌ای نداشته و تنها خریداران امتیاز بازی‌ها اجازه پخش رایگان ماهواره‌ای آن را پس از پایان بازی و با تاخیر دارند که در این صورت، امکان تماشای بازی های جام جهانی در ماهواره‌های مختلف، غیرممکن است.

بجاست سازمان صداوسیما با برنامه‌ریزی و اعلام روش‌های پخش بازی‌های جام جهانی از شبکه‌های داخلی و جام‌جم، میلیون‌ها ایرانی را از بازار گرمی شیادان حاشیه جام جهانی، دور کند.
http://www.baztab.com/news/38390.php
تاریخ پرتاب Hotbird 8 روز 7 جولای 7/7/2006 تعیین شد و جایگزین Hotbird 3 خواهد شد :
http://www.lyngsat.com/launches/index.html


نوشته شده توسط بهرنگ در سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۵ و ساعت 20:33

لینک ثابت | نظرات ( 1)


 طرح استفاده مدیریت شده از ماهواره های | اخبارکانالها

مدیر کل مبارزه با مفاسد اجتماعی ناجا تاکید کرد: در حال حاضر نیروی انتظامی هیچ طرحی جهت جمع آوری دیشهای ماهواره در دستور کار ندارد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران سردار احمد روزبهانی که در حاشیه نشست مرکز نظارت همگانی ناجا «197» سخن می‌گفت در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که سرانجام دیشهای جمع‌آوری شده ماهواره توسط ناجا تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضایی این کشفیات را تحویل صدا و سیما می‌دهیم.
این در حالیست که به عنوان مجری قانون همواره در صدد شناسایی باندهای وارد کننده متعقلات ماهواره بوده‌ایم.
وی افزود: در این حال نمی‌توانیم چشمانمان را به روی وقوع جرایم مشهود ببندیم ، از این رو ابتدا تذکر داده و اگر توجه نشود، برخورد می‌کنیم اما هیچ طرح ضربتی در خصوص جمع‌آوری دیشهای ماهواره در نظر نداریم.
روزبهانی در عین حال خاطر نشان کرد: پلیس به هیچ وجه به حریم خصوصی افراد تجاوز نخواهد کرد.
مدیر کل مبارزه با مفاسد اجتماعی ناجا در ادامه در خصوص فعالیت گشتهای ارشاد، گفت: اجرای این طرح به طور مستمر ادامه خواهد یافت و به تدریج در سراسر کشور تعمیم داده می‌شود.
وی با تاکید بر این که مبنای عمل ماموران در این طرح تذکر و ارشاد است، تصریح کرد: تنها در برخی موارد معدود، زنان و مردان خیابانی که پوشش زننده‌ای داشته‌اند به مقر، هدایت شده‌اند، چرا که تمامی شهروندان خواهان امنیت هستند.
وی افزود: بر این اساس این عده پس از اخذ مشاوره و ارشاد تحویل خانواده‌هایشان شدند.
سردار روز بهانی خاطرنشان کرد: در این راستا پیش از آغاز به کار گشتهای ارشاد، ماموران تحت آموزش‌های خاصی جهت نحوه برخورد با هنجارشکنان قرار گرفتند و این در حالیست که آموزش‌ها هر روز نیز تکرار می‌شود
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس‌‏هفتم:
ممنوعیت استفاده از ماهواره درحقیقت محرومیت جامعه از یک فن‌‏آوری جهانی است
حکم" ممنوعیت" در استفاده از فن‌‏آوریهای جدید، غیرکارشناسانه است

تهران- خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس هفتم گفت: ممنوعیت استفاده از ماهواره درحقیقت محرومیت جامعه از یک فن‌‏آوری جهانی است و اصرار بر ممنوعیت آن تنها مردم را در استفاده از آن حریص‌‏تر می‌‏کند.
فاطمه آلیا در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی" ایلنا" گفت: طرح استفاده مدیریت شده از ماهواره‌‏های پخش مستقیم و مجازات نقدی استفاده کنندگان از آن، فعلا تنها در مرحله پیشنهاد است و در حال بررسی در کمیته تخصصی آن در کمیسیون فرهنگی است، لذا اظهارنظر و نقد در مورد آن بسیار زودهنگام است.

وی، طرح موضوعات این چنین را نشانه جامعه‌‏ای پویا خواند و گفت: متاسفانه در مورد بحث ماهواره در جامعه ما کمتر بحث و بررسی و نقادی‌‏های کارشناسی شده است و همواره صحبت از ممنوعیت استفاده از آن بوده است، لذا طرح پیشنهادات مختلف برای رسیدن به راهکاری مناسب به منظور بکارگیری این فناوری در راستای مقتضیات جامعه، امری پسندیده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس‌‏هفتم، با تاکید بر لزوم مدیریت بهره برداری از هر فن‌‏آوری جدید در جهان گفت: حتی اگر آب هم که یک منبع طبیعی است، مدیریت بهینه نشود، مخرب است چه رسد به فن‌‏آوری‌‏های ساخته دست بشر.
وی افزود: به نظر می‌‏رسد زمان آن رسیده باشد که در مورد مدیریت استفاده از ماهواره متناسب با نیاز افشار مختلف جامعه و بهره گیری از تجربیات موفق سایر کشورها نظیر مالزی، بحث‌‏هایی در جامعه انجام شود، زیرا تاکنون مدام صحبت از ممنوعیت بوده است.
آلیا با اشاره به لزوم پالایش برنامه های ماهواره ای گفت: البته مدیریت استفاده از ماهواره بدون مطالعه امکان‌‏پذیر نیست و هر جا که در مورد فن آوری‌‏های مختلف حکم ممنوعیت استفاده داده می‌‏شود. معلوم است که پیشنهادی غیرکارشناسانه داده شده است و بحث ویدیو در سالهای قبل نظیر همین مساله بود.
وی با تاکید بر اینکه نمی‌‏توان بحث نحوه استفاده از ماهواره را در جامعه مسکوت گذاشت، گفت: باید با ورود هر فن‌‏آوری به هر جامعه‌‏ای همزمان فرهنگ استفاده بهینه از آن به مردم و کاربران آن وسیله آموزش داده شود، نه آنکه از همان ابتدا ممنوعیت استفاده از آن اعلام شود و زمینه‌‏های نقد و بررسی در مورد آن در جامعه بسته شود.
آلیا ادامه داد: انسان موجودی است که اگر از چیزی منع شود، به آن حریص‌‏تر می‌‏شود، لذا ایجاد احساسات و اصرار بر جلوگیری از استفاده از ماهواره قطعا بدتر مردم را به کارگیری آن حریص می‌‏کند و متاسفانه از زمان ورود این فن‌‏آوری به کشور مادام صحبت از ممنوعیت بوده است.
وی با اشاره به اینکه اکثریت کاربران ماهواره در جامعه ایران به ویژه جوانان استفاده منفی از این وسیله می‌‏کنند، گفت: ما باید بر روی ذهن مردم و فرهنگ جامعه در به کارگیری مثبت از ماهواره کارکنیم، زیرا در غیر این صورت نمی‌‏توان مدعی جمع‌‏آوری و ممنوعیت استفاده از آن شد، چرا که بعید نیست چند وقت دیگر سطح علمی تا آنجا پیش رود که احتیاج به تجهیزات کنونی نباشد و حتی با یک گیرنده ساده تلویزیونی بتوان به برنامه های ماهواره‌‏ای دست یافت.
آلیا افزود: اگر قانونی نیز در ارتباط با ماهواره تدوین شود، به هر حال هر قانونی ممنوعیت آور است و تضمین اجرایی شدن قانون در وهله اول فرهنگ‌‏سازی در این زمینه است و پس از آن با و اسطه قانون امکان پیگیری و تعقیب متخلف وجود دارد.

خبرگذاری کار ایران

 

6/2/85

صادق زاده :باید نحوه بکارگیری صحیح ازماهواره را بیاموزیم و بیاموزانیم

نماینده رشت در نطقش در مورد نحوه استفاده از ماهواره گفت: آنچه که مسلم است قانون منع استفائه از ماهواره نیاز به بازنگری جدی  و اساسی دارد و مگرمی‌توان جلوی امواج را گرفت و اصلا چرا باید مسکوت کرد و چرا نباید نحوه بکارگیری صحیح آن را بیاموزیم و بیاموزانیم.

    به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، رمضانعلی صادق‌زاده امروز                ( چهارشنبه) به عنوان دومین ناطق مجلس ،تحقق غنی‌سازی انرژی هسته‌ای را حاصل تلاش خستگی ناپذیر دانشمندان کشوردردو دهه گذشته دانست .

صادق زاده تصریح کرد: محدودیتهای زمانی و کمی استفاده از انرژی‌های فسیلی و عدم کافی بودن انرژی‌های نو مانند خورشید و باد همه کشورها را به سمت استفاده از این انرژی در چارچوب ان.پی.تی سوق داده است و حفظ این دستاورد ملی وظیفه همه مسئولین و دست‌اندرکاران کشورمان بویژه دستگاه دیپلماسی را دوچندان می‌کند.

وی اظهار داشت: در این راستا باید از همه تجارب اندوخته و کارشناسان زبده و مجرب در سطوح مختلف مذاکرات بین‌المللی به منظور صیانت از این دستاورد ملی و توسعه ظرفیت‌های آن بهره جست و از آنجا که باید توسعه همه جانبه کشورمتوازن باشد،انفعال وعقب ماندگی در هیچ عرصه‌ای ازعلم قابل قبول نیست.

نماینده رشت افزود:عصرامروز تنها عصر انفجار اطلاعات نیست بلکه عصر بمباران اطلاعات است که هر نوع عدم آمادگی برای بهره‌برداری از اقیانوس دانش و اطلاعات که هر لحظه از اندیشه بشری تراوش می‌کند تبعات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت که مثال کاربردی آن ماهواره و اینترنت است و همه می‌دانیم که قانون عدم استفاده از تجهیزات گیرنده‌های ماهواره کارآیی خود را از دست داده و استفاده از روش های کور کننده گیرنده‌ها هم هزینه‌بر است و هم مفید نبوده است.

صادق زاده تاکید کرد:آنچه که مسلم است قانون فوق الذکر نیاز به بازنگری جدی و اساسی دارد و مگر می‌توان جلوی امواج را گرفت و اصلا چرا باید مسکوت کرد و چرا نباید نحوه بکارگیری صحیح آن را بیاموزیم و بیاموزانیم.

وی با بیان اینکه نه گفتن به تکنولوژی یعنی توقف و سکوت،افزود: باید به آن آری گفت،ولی افسارش را عالمانه به دست و ماهرانه به خدمت گرفت و جایی که هم دانش مهارش باشد و هم مهارت فنی به خدمت گرفتنش،ممنوعیت مطلق به صلاح نیست و استفاده از نقاط مداری کره زمین برای ماهواره‌های با مالکیت ایران و استفاده از تلویزیون و ویدئو کابلی از راهکارهای ابتدایی وتجربه شده است و در مورد اینترنت نیز همین است.

صادق زاده در ادامه گفت:نهادهای موازی در امور IT از جمله شورای عالی اطلاع‌رسانی که زیر مجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، شورای عالی فناوری اطلاعات که دبیر آن معاونت IT وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است وبخشی از معاونت آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی،نهادهای موازی هستند که در در زمینه IT فعال بوده و این موازی کاری‌ها نیاز به سامان‌دهی ساختاری داشته تا ضمن تمرکز در سیاست‌گذاری‌ها از هزینه‌های موازی جلوگیری شود.

وی ،تصریح کرد: ما دومین سال برنامه پنج ساله چهارم را آغاز کرده‌ایم و فاز روند جابجایی و عزل و نصب سطوح مختلف اجرایی کشورهمچنان ادامه دارد و اگر در اول انقلاب تعهد و تخصص را شرایط احراز مناصب اجتماعی می‌دانستیم امروز شرط تجربه به عنوان یکی از غنی‌ترین و پرهزینه‌ترین منابع انسانی را دارا هستیم که متاسفانه امروز کمتر به آن توجه می‌شود

خبرگزاری فارس:عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:طرح استفاده مدیریت شده از ماهواره های پخش مستقیم بزودی تقدیم مجلس و اعلام وصول خواهد شد.


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس سعید ابوطالب در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای بند‌«ط» ماده 104 قانون برنامه چهارم توسعه جهت ایجاد شرایط لازم برای دریافت برنامه‌های صوتی و تصویری از طریق شبکه‌های اطلاع رسانی کابلی و کانالهای ماهواره‌ای بر اساس ضوابط سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با در نظر گرفتن شرایط رو به توسعه و پیشرفت سریع کشور و جهان در عرصه تکنولوژی ارتباطات و با هدف صیانت از هویت و فرهنگ اسلامی ایرانی این طرح با قید یک فوریت پیشنهاد خواهد شد.
وی با بیان این که طبق ماده 1 این طرح به موجب این قانون تولید، ورود، توزیع و استفاده از تجهیزات دریافت از ماهواره‌های پخش مستقیم جز در مواردی که قانون تعیین کرده است،ممنوع می باشد،افزود: طبق ماده 2 این طرح وزارت کشور موظف است با استفاده از نیروی انتظامی و همکاری نیروی مقاومت بسیج نسبت به اعمال ممنوعیت ورود،تولید، توزیع، نصب، راه‌اندازی، نگهداری و استفاده از تجهیزات دریافت از ماهواره که فاقد مجوز قانونی است،اقدام نماید و متخلفین را به مراجع صالحه قضایی معرفی کند.
نماینده تهران در مجلس با بیان این که طبق ماده سه این طرح سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران موظف است حداکثر تا شش ماه پس از تصویب این قانون با راه‌اندازی حداقل سه شبکه تلویزیونی با گستره کشوری نسبت به دریافت و پخش همزمان آن دسته از برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای که مغایر با ارزش‌ها و مبانی فرهنگ اسلامی و ملی نباشد اقدام نماید،تصریح کرد:مطابق ماده چهار دولت موظف است مجوزهای لازم برای تاسیس مراکز خصوصی«دریافت از ماهواره و پخش» برای استفاده کنندگان عمومی را در چارچوب مواد این قانون صادر کند.
همچنین مراکز « دریافت از ماهواره و پخش» موسوم به ( د،م،پ) موسسات خصوصی هستند که با استفاده از تجهیزات فنی دریافت از ماهواره، برنامه‌های رادیو تلویزیونی را دریافت و توسط ارتباط کابلی در محدوده مشخص جغرافیایی در ازای دریافت مبلغ توافق شده در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهند.
ابوطالب گفت:بر اساس ماده پنج این طرح شبکه‌ها و برنامه‌های مجاز برای پخش توسط ( د، م ، پ) ها از طریق شبکه کابلی یا از طریق شبکه داخلی در مجتمع های مسکونی، شهرکها، هتل ها بر اساس ضوابط بین المللی در خصوص حق نشر و توسط سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مشخص می‌گردد که فهرست آن می‌تواند در فواصل زمانی مشخص تغییر کرده و در اختیار این مراکز و مجتمع‌ها قرار گیرد.
همچنین طبق تبصره‌های یک و 2 این ماده تخلف از ضوابط معین شده در این ماده ضمن لغو مجوز( د، م ، پ) و نیز در ورد مجتمع‌های مسکونی ، شهرکها و هتل ها موجب مجازات مصرح در مواد 8 و 9 این قانون خواهد بود و آیین نامه اجرایی این ماده توسط سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی با هماهنگی وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تهیه و به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.
وی با بیان این که مطابق ماده شش این طرح به ازای صدور هر مجوز برای تاسیس یک مرکز ( د، م ، پ) مبلغ دویست تا هزار میلیون ریال بر حسب تعداد مشترکان( د ، م ، پ) توسط سازمان صدا و سیما دریافت می گردد و برای اجرا و گسترش موضوع ماده 3 همین قانون هزینه خواهد شد،افزود:بر اساس ماده هفت این طرح دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که برای انجام وظایف قانونی خویش لازم است از تجهیزات دریافت از ماهواره استفاده نمایند باید مجوزهای لازم جهت خرید، نصب و استفاده از تجهیزات را از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی با هماهنگی وزارت اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کسب نمایند.
همچنین طبق تبصره این ماده استفاده از تجهیزات و تصاویر دریافتی تنها در چارچوب مجوز اخذ شده و تنها برای همان کاربران بدون مجوز ضبط و توزیع مجاز است.
عضو فراکسیون اکثریت مجلس با بیان اینکه مطابق ماده هشت مهلت جمع آوری تجهیزات غیر مجاز دریافت از ماهواره از تاریخ تصویب این قانون 3ماه می باشد که پس از دو بار اخطار کتبی به فواصل 15 روز توسط مراجع ذیصلاح، استفاده کنندگان به مجازات نقدی از پنج تا پنجاه میلیون ریال محکوم خواهند شد تصریح کرد: بر اساس ماده 9 طرح مذکور وارد کنندگان، توزیع کنندگان ، تولید کنندگان و نصب کنندگان غیر مجاز تجهیزات دریافت از ماهواره علاوه بر ضبط و مصادره اموال مکشوفه توسط دادگاه‌ها به مجازات نقدی از یکصد تا پانصد میلیون ریال محکوم می‌گردند.
ابوطالب افزود: مطابق ماده 10 طرح مذکور وجوه دریافتی بابت مجازات مندرج در ماده 7 و 8 این قانون به خزانه واریز و صد در صد آن در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی در اختیار سازمان صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار می‌گیرد تا در حدود اعتبارات مصوب بودجه سالانه کل کشور به مصرف برسد.
همچنین طبق ماده 11 این طرح دولت موظف است ظرف مدت یک ماه از تصویب این قانون آیین نامه اجرایی آن را تهیه و تصویب نماید



نوشته شده توسط بهرنگ در پنج شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۸۵ و ساعت 23:11
ویرایش شده در چهار شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۵ و ساعت 20:13

لینک ثابت | نظرات ( 2)


 چند خبر | اخبارکانالها

 برنامه زنده تلویزیونی صدای آمریکا به چهار ساعت در روز افزایش می یابد

تلویزیون صدای آمریکا اخیرا توانسته است با پخش برنامه های پربار و حرفه ای برای ایرانیان به یکی از شبکه های پربیننده ماهواره ای به خصوص در داخل ایران تبدیل شود، صدای آمریکا که از اهمیت بالای برنامه های فارسی خود در بین مردم ایران آگاه است پیوسته بر بودجه و زمان اختصاصی بخش فارسی می افزاید، تا جایی که شاهد هستیم بخش فارسی را به صورت یک کانال مجزا از سایر بخش های تلویزیون صدای آمریکا درآورده است و آن را با نام VOA PERSIAN بر روی چندین ماهواره مختلف و مهمترین آنها دو ماهواره پربیننده ایرانیان یعنی هاتبرد و تل استار12 پخش می کند.





صدای آمریکا که چند سال پیش برنامه های تلویزیونی فارسی خود را با برنامه ای به نام میزگردی با شما به سرپرستی احمد بهارلو و تنها به مدت یک ساعت در هفته آغاز کرد پس از مدتی زمان این برنامه را اضافه کرد و سرانجام تصمیم گرفت برنامه ای به مدت نیم ساعت در روز به نام خبرها و نظرها را نیز تهیه و پخش کند اما اندکی از آغاز این برنامه تازه نگذشته بود که صدای آمریکا این برنامه را به یک ساعت در روز افزایش داد و در عین حال شبکه ای جداگانه به بخش فارسی اختصاص داد تا از آن طریق بتواند برنامه های فارسی خود را پی در پی تکرار نماید..

درحالی که امروز بخش فارسی تلویزیون صدای آمریکا شامل یک برنامه یک ساعته روزانه به نام خبرها و نظرها ، یک برنامه یک ساعت و نیمه هفتگی به نام میزگردی با شما و دو برنامه یک ساعته هفتگی به نام های فصلی دیگر و نگاهی فراتر است ، صدای آمریکا بار دیگر و به دنبال سخنان اخیر وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر اختصاص بودجه اضافی 70 میلیون دلار برای پیشبرد دموکراسی در ایران، از چهارساعته شدن برنامه های خود در آینده ای بسیار نزدیک خبر می دهد ، این خبر زمانی منتشر می گردد که دولت آمریکا درحال بررسی و انجام اقدامات لازم برای راه اندازی یک شبکه بیست و چهارساعته فارسی زبان است. خبرهای رسیده از مراحل استخدامی این تلویزیون جدید حکایت می کند اما هنوز مشخص نیست این شبکه بیست و چهارساعته چه زمان ، تحت چه نام و با چه محتوایی کار خود را آغاز خواهد کرد.



علیرضا امیرقاسمی از راه اندازی شبکه T3 TIME خبر می دهد

علیرضا امیرقاسمی مدیر شبکه های TAPESH 1 و TAPESH 2 از راه اندازی سومین شبکه خود به نام T3 TIME خبر داد، وی زمان پخش آزمایشی این شبکه جدید را نهم جولای اعلام داشت اما تاکید کرد افتتاح رسمی این تلویزیون اول ماه جون میلادی خواهد بود...





به گفته علیرضا امیرقاسمی برنامه های T3 TIME به مسائل زنان ، مد روز و ورزش اختصاص خواهد داشت اما در آغاز بیشتر به جام جهانی فوتبال می پردازد..

علیرضا امیرقاسمی در تلاش است تا 64 بازی جام جهانی آلمان را از طریق تلویزیون جدیدش پخش کند و ابراز امیدواری می کند که بتواند از عهده این کار برآید.

تا جایگزینی ماهواره هاتبرد 7A با هاتبرد1 فقط چند ساعت باقیست

ماهواره هاتبرد 7a پنجشنبه بیستم آپریل و تا ساعاتی دیگر جایگزین هاتبرد 1 می شود، همانطور که قبلا به اطلاع شما رسانده بودیم به دنبال این جایگزینی شبکه های هاتبرد 1 در ایران و خاورمیانه نیز قابل دریافت خواهند بود..
اما می دونم منتظر فرکانس های این ماهواره هستید پس توجه شما را به این فرکانس ها که از ساعاتی دیگر فعال خواهند شد جلب می کنم، توجه داشته باشیم کسانی هم که در اروپا هستند و هاتبرد 1 را دریافت می کردند باید این مشخصات جدید و دقیق را وارد نمایند:

FREQ:11219 POL:HOR SR: 27500 FEC: 2/3
FREQ:11240 POL:VER SR: 27500 FEC: 3/4
FREQ:11278 POL:VER SR: 27500 FEC: 3/4
FREQ:11296 POL:HOR SR: 27500 FEC: 3/4
FREQ:11334 POL:HOR SR: 27500 FEC: 2/3
FREQ:11355 POL:VER SR: 27500 FEC: 2/3
FREQ:11373 POL:HOR SR: 27500 FEC: 2/3
FREQ:11488 POL:HOR SR: 27500 FEC: 3/4
FREQ:11541 POL:VER SR: 22000 FEC: 5/6



نقل این مطلب تنها با ذکر آدرس سایت

WWW.IRANSAT.BLOGSPOT.COM یا WWW.IRANSAT.TK

مجاز است






نمی گذاریم صدای مردم ایران خاموش شود:


با حمایت های مالی خود NITV را بازمی گردانیم





شبکه تلویزیونی PERSIANTV در هاتبرد

یک شبکه جدید فارسی زبان دیگر در ماهواره هاتبرد روی ایر رفت، نام این تلویزیون تلویزیون پرشین است که هم اکنون به صورت لوگو قابل دریافت می باشد، لوگوی این شبکه جایگزین لوگوی تلویزیون زن شده است ، مشخصات دریافت:




PERSIANTV PITV

SATELLITE: HOTBIRD

FREQ: 12360

SR: 27500

POL: HOR

FEC: 3/4
منبع : ا یرانست 


نوشته شده توسط بهرنگ در یکشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۸۵ و ساعت 19:32
ویرایش شده در یکشنبه ۰۳ اردیبهشت ۱۳۸۵ و ساعت 19:44

لینک ثابت | نظرات ( 0)


 سلام | نحوه آپرید رسیور های کاون

دوستان عزیز فعلا به علت مشکلاتی که برام پیش اومده تا چند روز نمیتوانم وبلاگ را به خوبی اپدیت کنم .دوستان می توانند از لینکهای موجود استفاده نمایند.

چند تا زا دوستان هم سوالاتی مطرح  نمودند که اگر مشکلشان حل نشده به آدرس زیر مراجعه فرمایند .ویا دوباره سوالشان را مطرخ کنند تا در سر فرصت پاسخ داده شود.

http://www.isforums.org/board/index.php

این هم برای حل مشکل Chanel Lock

http://people.freenet.de/SaT/boot/KaonTeam...W.SAT.US.PN.zip


۱2/04/2006


polsat auto d+ ve cabo nagra 1-2


AT-1030DCIAZ_HW-12.03.A5_Fech-060411_SW-02 .00.07_EMU-5.8.128.zip

AT-7010DCIZ_HW-12.01.A5_Fech-060411_SW-02. 00.07_EMU-5.8.128.zip

AT-7010DCIZ_HW-12.C1.A5_Fech-060404_SW-02. 00.07_EMU-5.8.128.zip

AT-7010DZ_HW-16.00.A1_Fech-060411_SW-02.00 .07_EMU-5.8.128.zip


AT-7011DZ_HW-16.C0.A1_Fech-060404_SW-02.00 .07_EMU-5.8.128.zip

تصاویری از منو ی KSF-E220
در قسمت منو کلید آبی را فشار دهید . تنظیمات مربوط به گرافیک منو را خواهید دید .



در قسمت Hot Key شما می توانید میان بر های مختلفی را برای دسترسی زودتر به امکانات تعریف کنید .



و امکانات جالب د یگر ....



H/W:1A.80.85
S/W:01.00.03



و برای ادیت کانالها از ChEditorII v3.0.1 برای سری جدید CPU: NEC استفاده کنید .

با تشکر از دانش عزیز



نوشته شده توسط بهرنگ در پنج شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۵ و ساعت 20:42
ویرایش شده در یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۵ و ساعت 19:39

لینک ثابت | نظرات ( 2)


 فعالیت شبکه «مهاجر» در تهران متوقف شد | اخبارکانالها

فعالیت شبکه «مهاجر» در تهران متوقف شد فعالیت دفتر نمایندگی شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان مهاجر تی وی در تهران متوقف شد. خسروی مدیر بخش بازرگانی شبکه تلویزیونی مهاجر تی وی در گفتگو با خبرگزاری فارس گفت: به دنبال انتشار برخی اخبار در خصوص فعالیت‌های شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای و با توجه به پایان مهلت مجوز فعالیت دفتر نمایندگی این شبکه در تهران، تولید و برنامه سازی شبکه تلویزیونی مهاجر تی وی در تهران متوقف شد. وی در خصوص دلایل قطع پخش اخبار از این شبکه گفت: از ابتدا هم پخش اخبار را به صورت آزمایشی و در راستا هماهنگی با سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران آغاز کردیم و فعلاً تا مشخص شدن وضعیت فعالیت این شبکه در تهران، پخش اخبار را متوقف کرده‌ایم. خسروی تصریح کرد: در صورت فعالیت مجدد شبکه مهاجر تی وی، پخش اخبار این شبکه با برنامه‌ریزی بهتری و با کیفت بالاتر از سر گرفته می‌شود. وی با بیان اینکه «در حال حاضر آنچه از شبکه مهاجر پخش می‌شود مربوط به تولیدات گذشته این شبکه در تهران است»، افزود: در حال حاضر تمامی فعالیت‌های خود را متوقف و محدود کرده‌ایم و منتظر اعلام نظر شورای عالی امنیت ملی هستیم. وی گفت: قرار است شورای عالی امنیت ملی در جلسه آینده خود در خصوص ادامه فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان در ایران از جمله مهاجر تی وی تصمیم‌گیری نماید. خسروی در خصوص دلایل قطع پخش فیلم سینمایی از این شبکه افزود: چون تمامی حق مالکیت معنوی فیلم‌های سینمایی که از این شبکه پخش می‌شد، پایان پذیرفته در حال حاضر توانایی خرید کپی رایت فیلم‌های جدید را نداریم، به طور احتمال پخش تکراری فیلم‌های سینمایی را از این شبکه به زودی از سر خواهیم گرفت. مدیر دفتر بازرگانی شبکه مهاجر تی وی در تهران در خصوص حجم بالای پیام‌های بازرگانی از این شبکه گفت: آنچه در حال حاضر به عنوان پیام بازرگانی از این شبکه پخش می‌شود مربوط به قراردادهای گذشته است و چون فعالیت‌های این شبکه محدود گردیده ، هنوز قرارداد جدیدی به امضاء نرسیده است. خسروی در پایان گفت: در حال حاضر تمامی برنامه‌های پخش زنده این شبکه از جمله ویژه برنامه‌های نوروزی مهاجرتی وی در آلمان تهیه و پخش می‌گردد. البته از امروز این شبکه زیرنویسی هم گذاشته که شبکه ایران موزیک ربطی به این شبکه نداره http://www.sharifnews.com/?4389

نوشته شده توسط بهرنگ در شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۵ و ساعت 22:08

لینک ثابت | نظرات ( 2

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد