اخبار چند ماه اخیر

[ماهواره های قابل دریافت در ایران]

 یک کانال جدید فارسی زبان دیگر به نامRojhelat tv

که به هاتبرد آمده که مشخصات این شبکه از این قرار

است:

freq:12207

symb:27500

FEC:3/4

POL:Hor

از زمان آغاز برنامه های این شبکه هنوز خبری نیست.

همچنین شبکه رنگارنگ دوباره به تل استار۱۲ بازگشت:

freq:11494

pol:ver

fec:3/4

symb:17464

به زودی خبرهائی از ICB iranوDW persian به اطلاع شما

خواهم رساند.منتظر خبرهای بعدی باشید.

منبع:بهرام ماهواره

http://bahrammahvareh.blogfa.com 

/


معرفی به دوستان

 نوشته شده توسط بهرنگ در پنج شنبه ۲۴ آذر ۱۳۸۴ و ساعت 21:33

 

 [+] | نظر بده و خوشحالم کن ! ( 0)

 

 چگونه به رسیور خودمان کد بدهیم؟ [نحوه آپرید رسیور های کاون]

 

با سلام خدمت دوستان عزیز 
در جواب آقای بابک مطلبی را از سایت ارزشمندSATBLOG می آورم و به شما هم توصیه می نمایم جهت بهرمندی از اطلاعات پیام عزیز حتماْبه این سایت مراجعه نمایید.
اما در مورد رسیور Hi-Tech .... همانطور که می‌دانی این رسیور قادر به باز کردن پکیج های شوتایم، ART، ADD و الجزیره اسپورت ها بر روی نایل ست به اضافه پکیج نوا بر روی هاتبرد از طریق کارد شرینگ از ایر است!
این رسیور دارای دو تیونر است که یک دیش به سمت یوتل ست W3 تنظیم می‌شود که به تیونر فرعی وصل می‌شود و تیونر اصلی نیز به جهت های هاتبرد و نایل ست و سایر جهت های دلخواه تنظیم می‌شود.
اما روش کار آن به چه صورت است؟
همانگونه که می‌دانی در کارد شرینگی که از طریق اینترنت معمول است یک کارت اوریجینال روی یک سرور به اشتراک گذاشته می‌شود و بعد بقیه یوزرها به این سرور کلاینت می‌شوند. DW ارسال شده از کارت اوریجینال به کم در بین راه لاگ شده و سپس برای تمام کلاینت ها در کوتاه ترین زمان ممکن فرستاده می‌شود. در نتیجه با دور زدن الگوریتم کدگذاری، لقمه آماده در اختیار رسیور قرار می‌گیرد و تصویر باز می‌شود و این جریان تا وقتی که ارتباط قطع نشده است ادامه پیدا می‌کند. عین همین پروسه را روی این رسیور شبیه سازی کرده اند منتهی به جای استفاده از اینترنت، DW های استخراج شده از طریق یک PID بر روی یکی از فرکانس های دیتای ماهواره یوتل ست W3 ارسال می شود و از طریق تیونر دوم در اختیار فریمور قرار می‌گیرد و تصویر باز می‌شود و...
(ایده استفاده از این مدل از اشتراک کارت، ابتدا در سری DM7085 رسیور DreamBox که دو تیونر داشت پی ریزی شده بود و اگر اشتباه نکنم مدت کوتاهی نیز گروه بالکان اقدام به اشتراک کارت از طریق ایر برای این مدل کرد.)
این رسیور که توسط استارست و گویا مخصوص بازار ایران تولیده شده است، از دو برد استارست 550 با یک منبع تغذیه (!) استفاده می‌کند و در دو مدل ظاهری که یکی شبیه به استارست 550 و دیگری شبیه به استارست 190 است ارائه می‌شود و البته طبق رویه معمول اینگونه رسیورهای چینی کیفیت قطعات و مونتاژ آن کمی بهتر از افتضاح است! متاسفانه این محصول از مشکلات بزرگ طراحی رنج می‌برد.
اما در مورد تضمین کارکرد آن و اینکه تا چه مدت این پکیج ها باز می‌مانند و بساط آن تخته نخواهد شد نمی‌توان نظر دقیقی داد. باید توجه داشته باشید که در سیستم مورد استفاده این رسیور، از پهنای باند ماهواره معتبر یوتل ست برای Share کردن کارت اوریجینال یکی از کمپانی های بزرگ و سودآور طرف قرارداد با یوتل ست (پکیج NOVA) و همچنین چند پروایدر گردن کلفت دیگر مثل SHOWTIME و ART و الجزیره استفاده می‌شود. خب مشخص است که در حال حاضر که استفاده از این رسیور فراگیر نشده است و یوتل ست هم از محتوای دیتای ارائه شده خبر ندارد این سیستم به خوبی جواب می‌دهد اما فقط کافیست که مثلا شوتایم (که سرمایه گذاری زیادی روی پکیج فارسی اش در ایران کرده است) از یوتل ست بابت این نقض قانون کپی رایت شکایت کند فکر می‌کنید یوتل ست جانب کدام طرف را خواهد گرفت؟
ضمنا کافیست پای این محصول به دوبی باز شود و بقیه هم از وجود آن خبردار شوند فکر می‌کنید ART و شوتایم و الجزیره که برای امنیت بیشتر از ایردتو2 برای کدگذاری استفاده می‌کنند، بیکار خواهند نشست؟ تازه پکیج Nova را وارد این جریان نکردم! البته دست اندرکاران توزیع و تبلیغ این محصول پیوندی در جواب این صحبت ها عنوان می‌کنند که این رسیور را مستقیما به ایران می‌فرستند و از آنجا به دوبی قاچاق می‌شود!! (این دیگه از اون حرفاست هااا) که البته بازهم فرقی در صورت مسئله نخواهد کرد.
ضمنا فقط کافیست PID مورد استفاده پابلیک شود تا از فردا پلاگین ها و امولیتورهای مربوطه نوشته شود. (به عنوان مثال DVB Card می‌تواند نقش فرستنده DW را از طریق پورت سریال به رسیور خانگی بازی کند)
به هرحال مطمئن باشید که کارکردن این سیستم روی رسیورهای Hi Tech مقطعی می‌باشد و دیر یا زود بساط آن برچیده می‌شود.
اما پیشنهاد من به شما اینه که اگه از آن دسته آدمها هستید که برای خرید کارت اوریجینال پول خرج می‌کنید خب خیلی راحت به جای خرید کارت اوریجینال برید 290 هزار تومن بدید و این رسیور را بخرید و نهایتا هم اگر یکی دو ماه بعد بساط آن برچیده شد در این یکی دو ماه به همان اندازه پول کارت اوریجینالتان نوا و شوتایم دیده اید! بعد از آن هم اگر هنوز پاور (منبع تغذیه) رسیورتان نسوخته بود!! می‌تونید از آن به عنوان یک رسیور FTA معمولی استفاده کنید یا اگر هم دووم نیاورده بود می‌تونید به عنوان دکور اتاق خواب ازش استفاده کنید!
اما اگر مثل 99 درصد مردم اهل خرید کارت اوریجینال و کلا از این قرتی بازی ها (!) نیستید و نمی‌خواهید پولتان را برای دیدن چند ماهه شوتایم و نوا هدر بدهید و بعد پشیمان دنبال خرید یه رسیور دیگه باشید، اصلا خرید این رسیور سرهم بندی شده را پیشنهاد نمی‌کنم.
ضمنا توجه داشته باشید که این رسیور اصولا دارای یک امولیتور پابلیک شده و حتی سایت پشتیبان غیر رسمی و حتی رسمی هم نیست و فردا روزی که کارت شرینگش هم قطع شد شما می‌مانید و یک رسیور بی کیفیت چینی بلااستفاده....
به هرحال اینها نظر شخصی من بود و می‌تونه درست یا غلط باشه. قضاوت با خود شما.
مقدمه:
با توجه به اینکه بساری از دوستان هنوز تازه کار هستند و با روند کد دادن دستی آشنا نیستند (با اجازه از دوستان قدیمی تر و حرفه ای تر وبلاگ) تصمیم گرفتم که یک راهنما به زبان ساده برای آموزش دوستان مبتدی بنویسم.

چگونه به رسیور خودمان کد بدهیم؟
برای این کار باید ابتدا کدهای جدید را به دست آوریم سپس وارد صفحه کددهی دستی شویم و بعد کد جدید را با ریموت کنترل در جای صحیح وارد کنیم.

چگونه کدهای جدید را به دست آوریم؟
به راحتی از روی اینترنت! می‌توانید از نرم افزار دانلودر استفاده کنید یا اینکه از سایت های معتبر مربوط به این کار استفاده کنید. بعضی از معتبرترین هایشان را در قسمت لینک های کنار صفحه و در زیر منوی آخرین کدها گذاشته ام.

چگونه وارد صفحه کددهی شویم؟
برای بعضی از رسیورها این صفحه در منوی اصلی یا یکی از منوهای فرعی قرار دارد (متاباکس، استارست های 550 و 650 ، فورتک استار و ...) یا با زدن کد خاصی ظاهر می‌شود (تمام مدل های استرانگ، استارست های 120 و 150 و 200 ، اکثر مدل های کاون و نکست و سوپرمکس، اسکای وان، اسکای ایکس و ...)
روش های ورود به منوی کددهی در رسیورها بسته به نوع و مدل رسیور، بسیار گوناگون و متفاوت است و توضیح روش برای هر رسیور در حوصله این مقال نمی‌گنجد. به هرحال در این مقاله فرض شده است که می‌دانید چگونه وارد منوی کددهی خود شوید.

چگونه کدها را وارد کنم؟
خب این مهمترین قسمت ماجراست!
کدهایی که به دست می‌آورید دارای سه قسمت است: آیدنت (Ident) ، اندیس (Index) ، کد یا کلید (Key).
فرمت کد ها به این صورت است:
[Ident] [Index] [Key]
پس از ورود به صفحه کددهی باید وارد قسمت مربوط به سیستم کدگذاری (Viaccess ، Seca ، Nagravision و ...) کانالی که می‌خواهید کد آن را به دستگاهتان بدهید، شوید.
سپس آیدنت مربوطه را پیدا و بعد کد جدید را به جای کد قبلی در اندیس مربوطه وارد کنید. اگر اندیس یا احیانا آیدنت در منوی رسیور شما وجود نداشت آن را ایجاد کنید. توجه داشته باشید که ابتدا کاملا مطمئن شوید که اندیس یا آیدنت مربوطه وجود ندارد بعد اقدام به ایجاد آن کنید.

توضیحاتی در مورد آیدنت ها:
هر پکیج (= کانال یا مجموعه ای از کانال ها) که کدگذاری شده است با یک مشخصه به نام آیدنت شناسایی می‌شود. آیدنت ها برای هر مجموعه ای منحصر به فرد (Unique) است.
آیدنت ها برای سیستم های وی‌اکسس 1 و 2 و ایردتو 1 و 2 شش رقمی و برای سیستم های سکا 1 و 2 و ناگراویژن 1 و 2 چهار رقمی است. تنها پکیج روی کوناکس که هک شده (بود!) هم پکیج Canal Digital روی ماهواره Thor است که فعلا کد پابلیکی برای آن وجود ندارد و در ایران هم قابل دریافت نیست.
ضمن اینکه کدهای وی اکسس حول اندیس های 08 تا 0F و کدهای سکا حول اندیس های 0C تا 0E و کدهای ناگراویژن هم فقط حول دو اندیس 00 و 01 است.

خودآزمایی! :
حال باید بتوانید سیستم و آیدنت و اندیس را برای کدهای زیر بیابید:

 0011C00 [08] 7333CB322DEAA5E5

0065 [0D] 8D62CFDEABD7C65F

7101 [00] ABAD2BA591D3BAA5
     [01] ABAD2BA591D3BAA5

حل المسائل:
اولی کد کانال یورواسپرت روی هاتبرد و با سیستم وی اکسس و آیدنت 0011C00 و روی اندیس 08 است.
دومی کد پکیج سیفرا روی هاتبرد و با سیستم سکا 2 و آیدنت 0065 روی اندیس 0D است.
سومی کدهای پکیج (مرحوم!) پل ست روی هاتبرد و با سیستم ناگراویژن و آیدنت 7101 روی اندیس های 00 و 01 است.
دلایلش را خودتان بگویید!

توجه مهم:
در حال حاضر و برای ما در ایران به جز مولتی ویژن ها که در ادامه توضیح خواهم داد کانال خاص و با ارزش دیگری را نمی‌توان با دادن کد باز کرد!!
وی اکسس: از بین کانال های وی‌اکسس فقط SRG Swiss است که به سنت حسنه کد عوض کردن وفادار مانده است. این پکیج هم روی 90 درصد امولیتورهای رسیورها و کم ها اوتوآپدیت است و با هربار تغییر کد خودش کدهای جدید را پیدا و جایگزین می‌کند.
ناگراویژن: با تغییر سیستم کامل پل ست دیگر هیچ کانال یا پکیجی روی هاتبرد یا سایر ماهواره هایی که روی ایران پوشش دارند، وجود ندارد که با ناگراویژن 1 یا 2 کد شده باشد و هک هم شده باشد!
ایردتو: ایردتو 1 که خیلی وقته ته کشیده، با ایردتو2 هم شوخی نکنید!
سکا: سکا 1 که به جز کانال های RAI Italia که ان هم بعضی وقتها و به ندرت کارتی می‌شوند چیز دیگری برای ما باقی نمانده است. بر روی سکا 2 هم فقط کانا کارتون نتورک (Cartoon Network) از پکیج سیفرا باقی مانده است که شاید تنها کانالی باشد که احتیاج به کددادن دستی دارد. در مورد کدهای سکا باید این نکته را یادآوری کنم که معمولا ابتدای هر ماه میلادی کدهای ماه آینده کانال های کد شده با سکا 1 و 2 پابلیک (= منتشر، عمومی) می‌شود. یعنی با هر بار وارد کردن کدهای سکا تا دو ماه بعد از دادن کدهای جدید بی نیاز هستید.
کوناکس: همانطور که در بالا گفته شد کدهای جدید آن پابلیک نشده است و کلا روی ایران هم بیم (= Beem ، پوشش) ندارد.
پس همانطور که مشاهده کردید فعلا احتیاجی به دادن کدهای دستی برای بقیه کانال ها (به جز مولتی ویژن ها) ندارید.

اما مولتی ویژن ها:
همانطور که می‌دانید در حال حاضر مولتی ویژن ها به صورت روزانه اقدام به تغییر کدهای خود (AES Key) می‌کنند و هنوز هم راهی برای اوتوآپدیت کردن آن پیدا نشده است. یعنی اینکه برای اینکه مولتی ویژن ها را هر روز داشته باشیم باید هر بار که کد آن عوض شد کد (کلید) جدید را پیدا کرده و به صورت دستی به رسیورمان بدهیم تا مولتی ویژن ها باز شوند.
(اگر می‌خواهید بدانید که اصولا TPSCrypt2 و AES Key چیست و چرا در حال حاضر احتیاج به کد دادن دستی هر روزه داریم توصیه می‌کنم مطلب قطع شدن مولتی ویژن ها از مجموعه اخبار و قسمت اول پاسخی که به جناب farhadoo در این مطلب داده ام را بخوانید)

آشنایی با اندازه کلید های AES :
کد های کانال های کدگذاری شده با سیستم های وی اکسس 1 (وی اکسس 2.3) ، ناگراویژن و سکا به صورت 8 بایتی یعنی 16 رقمی هستند اما کدهای موجود برای سیستم وی اکسس 2 (وی اکسس 2.4 و 2.5) و همینطور AES Key ها که برای باز کردن مولتی ویژن ها لازمند به صورت 16 بایتی یعنی 32 رقمی هستند.
اما جایگاه گیرنده کد در رسیورها و کم ها (= خشاب ها) به صورت 8 بایتی است. برای رفع این نقیصه در رسیورهایی که وی اکسس2 یا TPSCrypt2 را ساپورت می‌کنند تدبیری خاص اندیشیده شده است به این صورت که کلید 16 بایتی را نصف می‌کنند و نصفی از آن را در اندیس مربوطه (مثلا 01) و هشت بایت بعدی را در اندیس مشابه آن که به جای 0 رقم 1 قرار گرفته است (مثلا 11) قرار می‌دهند.
مثلا کلید 769906392FB4EAF951C943F96695951B به دو قسمت 769906392FB4EAF9 و 51C943F96695951B تقسیم می‌شود.

توجه:
همانطور که در مطالب قبلیم گفته ام فقط در رسیورهایی که از سورس جدید استفاده می‌کنند می‌شود AES Key را به صورت دستی به رسیور داد. بنابراین بعضی رسیورها مانند لیزر (با پچ های sa و sbfy) و استارست های پلاس و یه سری از رسیور های دیگه قادر نیستند که AES Key های مربوط به مولتی ویژن ها را به صورت مستقیم دریافت کنند.

چگونه AES Key جدید را پیدا کنیم؟
از لینک مربوط به کدهای وی‌اکسس در کنار وبلاگ. در همان خط اول و جلوی TPS AES Key کد جدید مولتی ویژن ها نوشته شده است که باید به رسیور منتقل کنیم.

چگونه AES Key را به رسیورمان منتقل کنیم؟
از طریق منوی کدگیری دستی و رفتن به قسمت وی اکسس و پیدا کردن آیدنت 007C00

چگونه کد جدید را به دستگاهمان بدهیم؟
خب دوباره قسمت مهم داستان امروز ما همین جاست!
همانطور که گفته شد کلیدهای AES شانزده بایتی هستند پس باید دو تکه مساوی (8 بایت + 8 بایت) شوند و در دو اندیس وارد شوند. (آیدنت هم که 007C00 است) اما این دو آیدنت کدام ها هستند؟
برای هر رسیور یا کم (= خشاب) یا کارت رسیوری با توجه به سورسی که نویسنده برایش درنظر گرفته است کد AES Key برای باز کردن مولتی ویژن ها در اندیس خاصی قرار می‌گیرد که امشب قصد دارم برای اکثر رسیورها و کم های موجود روش دادن کد دستی برای باز کردن مولتی ها را توضیح دهم.
توجه داشته باشید که بعضی از رسیورها در پچ های جدیدشان قابلیت گرفتن AES Key ها از طریق ریموت کنترل را پیدا کرده اند. بنابراین اگر این مورد از طرف رسیورتان پشتیبانی نمی‌شود از پچ های جدید استفاده کنید.

کارت های رسیور (DVB-s Cards) :
برای کارت های رسیور کافیست که کد جدید را به صورت کامل (احتیاجی به دو قسمت کردن آن نیست) در آیدنت 007C00 و اندیس 01 در سافت کم قرار دهید.

تمام مدل های اولترا (ULTRA) و اکثر مدل های سوپر (SUPER) و بعضی مدل های پلاس (PLUS) استارست (STARSAT) با پچ های جدید :
در هر مدل با توجه به نوع رسیور وارد منوی کدگیری دستی شوید و در قسمت وی‌اکسس و آیدنت 007C00 و اندیس های 01 و 11 کدهای جدید را وارد کنید.

اکثر مدل های استرانگ (Strong 38xx, 46xx, 48xx) :
با زدن کد 8282 وارد منوی کددهی شوید و سپس در CAS وی اکسس (Viaccess) و آیدنت 007C00 و اندیس های 01 و 11 کدها را وارد کنید.

استرانگ 4880 (Strong 4880) :
با زدن دکمه قرمز و بعد زرد وارد منوی کددهی شوید سپس کدها را در قسمت وی‌اکسس و آیدنت 007C00 و اندیس های ۲۰ و ۲۱ قرار دهید.

استرانگ 3620 و 3630 (Strong 3620, 3630) :
وارد قسمت کدگیری در منو شوید، سپس کدها را در قسمت وی‌اکسس و آیدنت 007C00 و اندیس های 03 و 13 قرار دهید.

سامسونگ 9500 (Samsung 9500) و هیومکس 5400 (Humax 5400) :
کد های جدید را در فایل رم و در اندیس های 03 و 13 آیدنت 007C00 قرار دهید. برای ویرایش کدهای 16 بایتی باید از ادیتور DSR9500_EMU_Ed_v4.5 و زدن تیک + 0x10 Via 2 Key استفاده شود.

اسکای وان (Sky 1a & Sky 1b) :
با زدن دکمه قرمز و بعد زرد وارد منوی کددهی شوید سپس کدها را در قسمت وی‌اکسس و آیدنت 007C00 و اندیس های ۲۰ و ۲۱ قرار دهید.

اسکای ایکس (Sky X) :
با زدن کد 8282 وارد منوی کددهی دستی شوید و سپس در قسمت وی‌اکسس و آیدنت 007C00 و اندیس های 01 و 11 کدها را وارد کنید.

متاباکس (Metabox) :
در منوی اصلی آخرین گزینه (Input Code) را انتخاب کنید و وارد منوی کدگیری دستی شوید. در قسمت وی اکسس و  آیدنت 007C00 در فیلد Type AES0 قسمت اول کد و در فیلد Type AES1 قسمت دوم کد را وارد کنید.

کاون (KAON) ، هورنت (HORNET) ، اکستریم (Xtreme) ، سانی (Sunny) ، هیفا اسکای (Haifa Sky) ، آى تی ان (ITN) و سایر مدل های مشابه :
در هر مدل با توجه به امولیتور وارد منوی کد گیری دستی شوید و کدهای جدید را در قسمت وی‌اکسس و آیدنت 007C00 و اندیس های 00 و 01 قرار دهید. توجه داشته باشید که باید حتما کلید فعال 4FC06186E48C357C در اندیس 0B همین آیدنت وجود داشته باشد تا مولتی ویژن ها باز شوند.

دیجیتال آل ورد (Digit All World) :
دکمه Exit و بعد دکمه آبی را فشار دهید. حال در قسمت C AES تکه اول کد و در قسمت N AES تکه دوم کد را وارد کنید.

پرمیوم ایکس (Premium X) با پچ های ورژن 2.05 :
با زدن کلید آبی و رفتن به قسمت وی اکسس کدهای AES را در آیدنت 007C00 و اندیس های 00 و 01 وارد کنید. سپس برای باز شدن مولتی ویژن ها روی کانال های مذکور کلید زرد را بزنید و آیدنت 007C00 را انتخاب کنید.

موفق باشید.

مطالب با لا عیناْ از WWW.SATBLOG.NET) برداشته شده است .




معرفی به دوستان

 نوشته شده توسط بهرنگ در چهار شنبه ۱۶ آذر ۱۳۸۴ و ساعت 22:33
 ویرایش شده در جمعه ۲۵ آذر ۱۳۸۴ و ساعت 21:00

 

 [+] | نظر بده و خوشحالم کن ! ( 1)

 

 قطع شدن مولتی ویژن ها [اخبارکانالها]

 » قطع شدن مولتی ویژن ها

خب همانطور که گفته بودم بالاخره آیدنت ۰۱۵۰۰۰ که مربوط به وی اکسس ۲.۴ بود از سیستم کدگذاری کانال های مولتی ویژن کنار گذاشته شد تا مقدمه ای باشد بر کنارگذاری کامل این ایدنت از کل پکیج TPS.
در حال حاضر مجموعه کانال های مولتی ویژن از سیستم های TPSCrypt2 و Viaccess 2.5 و سکا2 یعنی آیدنت های 007C00 برای اولی و 02260 برای دومی و 0084 برای سومی استفاده می‌کنند که خب سیستم دوم و سوم هنوز هک نشده اند پس برای دیدن مولتی ویژن ها راهی نمی ماند جز استفاده از آیدنت 007C00 و سیستم TPSCrypt 2.
اما همانطور که می‌دانید پروسه جدید مورداستفاده در TPS ها تغییر سریع در AES Key است (که این روزها به صورت روزانه درآمده است) و متاسفانه هنوز هیچ راهی برای AU (اوتوآپدیت) کردن AES Key بدست نیامده است. به همین دلیل نیاز به دادن روزانه کلید AES داریم.
مشکل دیگر اینست که الگوریتم AES الگوریتمی جدا از TPSCrypt خالص است و بنابراین در سورس های قدیمی تر امکانی برای ادیت سهل الوصول آن در نظر نگرفته بودند علاوه بر اینکه TPS هم رویه قبلی در تغییرات مداوم را به فراموشی سپرده بود و همچنین با توجه به پابلیک شدن کلیدهای ایدنت 01500۰ کسی هم دنبال AES Key نمی‌رفت.
در سورس های جدیدتر داینامیت اندیس های 03 و 13 برای گرفتن AES Key درنظر گرفته شده‌اند. بنابراین رسیور و کم هایی که از سورس هایی جدید Dynamite استفاده می‌کردند می‌توانند به صورت دستی کلیدها را در اختیار رسیور یا کم شان قرار دهند اما رسیورهایی که از سورس های قبلی استفاده می‌کنند باید کلید را در بطن فریمور ادیت کنند.
فریمورهایی نیز که فرمت فایل کلیدشان سافت کم (یا مشابه آنست) باید کلیدهای AES را در اندیس های ۰۱ و ۱۱ وارد کنند. (مانند امولیتورهای جدید استارست و استرانگ و ...)
همانطور که در بالا گفتم هنوز راهی برای محاسبه AES Key به صورت خودکار پیدا نشده است بنابراین در این مدت یا باید قید دیدن مولتی ویژن ها (البته اسم درست این کانال ها مالتی ویژن است!) را بزنید یا اینکه هر روز AES Key جدید را یا به صورت دستی یا سافت کم و فایل رم و امثالهم (اگر سورس مورد استفاده در رسیورتان جدید باشد) و یا با ادیت فریمور با مورد جدید یا استفاده از فریمور ادیت شده (اگر سورس مورد استفاده تان قدیمی تر باشد) سر کنید.
در چند روز اخیر پچ های جدیدی برای استرانگ و کاون و پریمیوم و استارست های اولترا و ... که قابلیت کدگرفتن دستی AES Key ها را نداشتند ارائه شده است. اگر خیلی علاقه مند دیدن مولاتی ها هستید و دسترسی هر روزه به نت دارید از این امولیتورهای جدید استفاده کنید. برای گرفتن کدهای جدید هم کمافی السابق از دانلودر یا سایت های مخصوص ارائه کد (مثل sat-key و rdi-sat و..) استفاده کنید

منبع :   http://satblog.net

   KAON

up300 --> Loader Firmware
Kup 2.50 --> Altro Loader Firmware
Radiac_Extractor 2.0 --> Per ricevere i file dall'HD
Kaon Ripper 1.0b --> Utility per lavorare sui file video registrati sull'HD
BL Reader 22 --> Per leggere il boootloader del ricevitore
SW Reader 21 --> Per leggere il firmware del ricevitore
KDN 004 --> Per leggere il firmware e il bootloader del ricevitore
Eprom reader --> Per leggere l'eeprom del nostro ricevutore
XtremeLoader 2.10 --> Loader Firmware

معرفی به دوستان

 نوشته شده توسط بهرنگ در دوشنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۴ و ساعت 22:39
 ویرایش شده در سه شنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۴ و ساعت 22:01

 

 [+] | نظر بده و خوشحالم کن ! ( 0)

 

 یک شبکه جدید فارسی زبان دیگر در هاتبرد [اخبارکانالها]

 

یک شبکه جدید فارسی زبان دیگر در هاتبرد

یک شبکه جدید تلویزیونی با نام Enterainment & Business Channel ( EBC)1 به صورت لوگو در هاتبرد روی ایر رفت. بر روی لوگوی این شبکه نوشته شده است که برنامه های آن از january1 آغاز خواهد شد. خبرهای بیشتر درباره این شبکه را در مطالب بعدی به اطلاع شما خواهیم رساند. و اما مشخصات دریافت:



Satellite: Hotbird
FREQ: 11200
SR : 27500
POL: VER
FEC: 5/6
تلویزیون تماشا به هاتبرد رفت

تلویزیون تماشا به مدیریت فرزان دلجو سر انجام در هاتبرد روی ایر رفت. همانطور که قبلا به اطلاع شما رساندیم مشخصات دریافت این شبکه بدین قرار است:

FREQ: 11604
SR: 27500
POL: HOR
FEC: 5/6

WWW.IRANSAT.TK

از سوی دیگر شبکه تلویزیونی تماشا که ساعاتی پیش در هاتبرد روی ایر رفته بود و خبر آن را در بالای  این مطلب مشاهده می فرمایید بدلیل رفع مشکلات فنی و بهبود تصویر و صدا هم اکنون قابل دریافت نمی باشد اما پس از برقراری کامل ارتباط خطوط فایبر -شاهد تلویزیون تماشا در هاتبرد خواهید بود.


کانالهای ایرانی (ava tv & saba tv&mitv2) از ۸ دی ماه

۸۴ برنامه های خود را شروع خواهند کرد.کانال صبا که

مربوط به مهدی کروبی نامزد ریاست جمهوری است

و خبر هایی مبنی بر همکاری هدیه تهرانی و محمد رضا گلزار

با این شبکه به گوش میرسد.همچنین کانالava tv که از

انگلستان پخش میشود هنوز هیچ اطلاعی مبنی بر

نوع برنامه ها و همچنین جناح مورد حمایت این کانال  ارائه 

نکرده است.کانال  mitv2 هم که از آلمان پخش میشود و

برنامه های این شبکه را موزیک و ورزش تشکیل میدهد.

و خبری در باره بخش ورزشی این شبکه همکاری عادل فردوسی پور

وجوادخیابانی با این شبکه است.کانال ITN 2 هم احتمالا

ازپنجشنبه همین هفته برنامه های خود را شروع میکند.


گناهش گردن لینک بالاست.
ولی من در روزنامه اعتماد روز ۵ شنبه خواندم که آقای بهروز افخمی اعلام نموده به علت پیشنهاد دستمزد زیاد از طرف هدیه تهرانی از بکارگیری ایشان منصرف شده اند.

معرفی به دوستان

 نوشته شده توسط بهرنگ در یکشنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۴ و ساعت 22:41
 ویرایش شده در یکشنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۴ و ساعت 22:51

 

 [+] | نظر بده و خوشحالم کن ! ( 0)

 

 پخش برنامه های کانال itn2 از فردا اغاز میشود [اخبارکانالها]

 

طبق اعلام اقای شبخیز
برنامه های کانال
itn2 که ظاهرا بیشتر اختصاص به پخش
موزیک ویدئو دارد از فردا (10/9) ساعت 30/12 ظهر بوقت تهران
اغاز میشود
وبرنامه های این کانال در اینترنت در حال حاظر هم پخش میشه
ولی شرکت انگلیسی که قرار هست سیگنال رو بفرسته
قراره این کار رو از ساعت 30/12 فردا بوقت تهران شروع کنه !!!
البته امیدوارم این کانال هم بعد از مدتی مثل کانال t 2
نشه 
فوری کیفیتش اب نره !!!

منبع:  http://ctc-sat.blogfa.com


معرفی به دوستان

 نوشته شده توسط بهرنگ در جمعه ۱۱ آذر ۱۳۸۴ و ساعت 21:32

 

 [+] | نظر بده و خوشحالم کن ! ( 1)

 

 ابهامات در مورد LNB [ماهواره های قابل دریافت در ایران]

 

آیا بر چسب 0.3 بر روی lnb های شما واقعی است؟ توضیحی در این رابطه دارید؟
در اصل خیر!
..ما نیز از 0.3 نبودن lnbهایی که بر چسب 0.3 دارند آگاهیم!
از طرفی فشار بازار(مصرف) به حدی است که ما نیز به ناچار پای در این راه....(اشاره به برچسب غیر حقیقی 0.3 )
منظور شما از فشار یا اجبار در این جا چیست؟
..در همان زمانی که برای اولین بار lnbهای با بر چسب 0.3 دسی بل وارد بازار شد ،ما این lnb ها را چک کردیم و متوجه شدیم که -تمامی- این lnb ها حتی کمترین(ذره ای) نیز به 0.3 نزدیک نشده اند!
بنابراین و در همان زمان ما به عنوان MTI هرگز قصد وارد شدن در این بازی(چشم بندی) را نداشتیم از طرفی تا آن زمان lnbهای 0.6 این شرکت از شهرت و فروش بالایی در بازار بر خوردار بودند
ولی با گذشت زمان متوجه این واقعیت شدیم که مشتری (حتی با آگاهی به این موضوع) باز اصرار بر خرید lnb با بر چسب 0.3 دارد و در اینجا کیفیت در مقام دوم قرار...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گزیده ای از بحث یکی(از دوستان ترک) با مسعولین شرکت معرف MTI در نمایشگاه کلن آلمان...
البته این موضوع به دفعات در انجمن مورد بررسی قرار گرفته گذشته از این که (معمولا هر کس هر چه را که استفاده میکند قبول دارد و تعریف و تمجید ...)
یک بار دیگر لازم است یاداوری کنم که lnb های با بر چسب Noice 0.3db موجود در بازار عمدتا غیر واقعی بوده و صرفا جنبه تبلیغاتی دارند
(توضیح اینکه: محاسبه این مقدار توسط ابزاری خاص صورت می گیرد و تنها برای شرکتهای مرتبط با این کار امکان پذیر می باشد)
اصولا تنها lnb با نویز 0.3 دسی بل واقعی موجود Invacom می باشد(که البته حرف و حدیث در مورد این یکی نیز فراوان است و اینکه پس از گذشت مثلا یک سال آیا باز همان حساسیت قبلی را حفظ خواهند کرد یا....)


MTI یکی از بهترین شرکتهای در زمینه تولید lnb می باشد lnb های معرف سری Blue Line این شرکت همگی 0.6 می باشند ولی از بسیاری از lnbهای موجود با برچسب 0.2 و یا 0.3 بهتر جواب میدهند!
معمولا بسیاری از lnb ها پس از گذشت مدت زمان-ی کیفیت و گیرایی خود را از دست میدهند و این مشکل علی الخصوص در مورد lnbهای twin بیشتر خودنمایی می کند(به عنوان مثال lnbهای یورواستار ..)
تجربه ای که خودم با یکی از lnbهای Twin این شرکت داشتم
یک lnb فوق العاده و کاملا استاندارد (کیفیت در هر دو باند بالا و پایین قابل قبول...) و طبق تحقیقاتی که از دوستان در باره این lnb داشتم حداقل در طول مدت یک سال هیچ گونه افت کیفیتی نداشته
تصویر lnb مذکور:(البته شما به عبارت db 0.2 زیاد توجهی نکنید.. icon_wink.gif )

IPB Image
با تشکر از دوست عزیز اهورا
منبع:

معرفی به دوستان

 نوشته شده توسط بهرنگ در چهار شنبه ۰۹ آذر ۱۳۸۴ و ساعت 23:04